MLADINA 2020 - Položaj mladih v Sloveniji

Priloge  537 Grafikon 15.21: Če je le mogoče, kupujem lokalne izdelke, ki se ne prevažajo po velikih razdaljah. 80 % 20 % 10 % 30 % 50 % 70 % 90 % 60 % 40 % Mladina 2010 Mladina 2020 16,7 31,3 31,4 15,8 4,7 5,7 13,4 26,4 36,7 15,7 Sploh ne velja. Ne velja. Niti velja niti ne velja. Velja. Zelo velja. 0 % 100 % Vira podatkov: Mladina 2020, Mladina 2010. Grafikon 15.22: Vplivam na družino, prijatelje ali znance, da se obnašajo do okolja prijazno. 80 % 20 % 10 % 30 % 50 % 70 % 90 % 60 % 40 % Mladina 2010 Mladina 2020 7,3 19,3 35,9 26,1 11,0 7,9 19,8 47,5 20,1 Sploh ne velja. Ne velja. Niti velja niti ne velja. Velja. Zelo velja. 0 % 100 % 2,7 Vira podatkov: Mladina 2020, Mladina 2010. Grafikon 15.23: Kupovanje oziroma bojkotiranje določenih izdelkov iz političnih, etičnih ali okoljevarstvenih razlogov ( 'sem že storil_a' , 'bi bil_a pripravljen_a to storiti' ). 20 % 30 % 10 % 40 % 50 % Mladina 2010 Mladina 2020 Bojkotiral_a nakup določenih izdelkov iz političnih, etičnih ali okoljevarstvenih razlogov. Kupoval_a določene izdelke iz političnih, etičnih ali okoljevarstvenih razlogov. 31,4 31,3 46,3 49,5 0 % 60 % Vira podatkov: Mladina 2020, Mladina 2010.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=