ZGODBE O USPEHU II. DEL - Mladinski sektor v šolah

46 Mladinski center Šentjur SPOZNAJ SVOJO OBČINO OŠ Franja Malgaja Šentjur, OŠ Hruševec Šentjur, OŠ Blaža Kocena Ponikva, OŠ Planina pri Sevnici, OŠ Dramlje, OŠ Slivnica pri Celju PODROČJE PROJEKTA • neformalno učenje in usposablja­ nje ter večanje kompetenc mladih CILJNA SKUPINA osmi razred ŠTEVILO UDELEŽENCEV 2000 udeležencev METODE DELA Predavanje; simulacija; igrifikacija – igranje družabne igre, reševanje nalog in izzivov v sobi pobega; delo v skupinah – priprava na kviz VODJA PROJEKTA Mladinski center Šentjur, Lara Žmaher SPLETNA STRAN www.mladi-sentjur.si/projekt- -spoznaj-svojo-obcino KONTAKT mladi@ra-kozjansko.si Predstavitev delovanja lokalne samouprave in dediščine z območja občine Šentjur mladim OPIS PROJEKTA S projektom mladi bolje spoznajo občino, v kateri živijo (dediščina, znane osebnosti) in delovanje lokalne samouprave. Projekt se izvaja v dveh delih. V prvem sodelujejo vsi osmošolci. Osnovna predstavitev Obči- ne Šentjur z njeno naravno in kulturno dediščino se nadgradi z igranjemdružabne igre o občini ter s simu- lacijo lokalnih volitev – učenci volijo župana_njo – in simulacijo vodenja občine – župan_ja imenuje vodje oddelkov svoje občinske uprave. Skupaj oblikujejo enoletni proračun občine – razporedijo denar med obvezne in investicijske naloge občine. Temu sledi kratek logični test, s katerim sodelujoči povzamejo slišano. Test je podlaga za izbor ekip, saj se v drugem delu projekta v vsaki šoli pripravlja od pet- do sedem- članska ekipa, ki na kvizu »Ali poznaš svojo občino?« zastopa svojo šolo. V okviru priprav vsaka ekipa obišče sobo pobega na temo občine Šentjur, v kateri se igraje pripravlja na kviz. Na kvizu člani ekipe odgovarjajo na vprašanja ali rešujejo naloge, pri tem se osredotočajo na vsebinska vprašanja, s čimer se izognemo fakto- grafskemu podajanju podatkov.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=