ZGODBE O USPEHU II. DEL - Mladinski sektor v šolah

»Razvoj trajnostne družbe znanja temelji na vseživljenjskem učenju, ki omogoča prilagajanje visoki dinamiki ekonomskih in socialnih razmer, ter na krepitvi ključnih kompetenc, ki so splet znanj in veščin, na podlagi katerih ljudje uresničujejo svoje življenjske cilje«, je zapisano v Nacionalnem programu za mladino. Zato ne smemo nikoli pozabiti, da mladi danes tudi s tovrstnim dodatnim znanjem bogatijo družbo kot dejavni in odgovorni državljani. Iz predstavljenih praks je mogoče razbrati, da odnosi med mladimi in vzgojitelji sestavljajo temelje neformalnega izobraževanja. Vsi skupaj so soustvarjalci znanja in se učijo drug od drugega. Dovolite mi, da namesto zaključka znova poudarim vlogo in moč obšolskih dejavnosti, ki jih v Sloveniji izvajajo organizacije v mladinskem sektorju. Predstavljajo dodano vrednost in drugačen pristop k učenju, ki temelji na motiviranju posameznikov in pridobivanju znanja s praktičnimi izkušnjami. Želim vam prijetno in poučno branje zgodb o uspehu!

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=