ZGODBE O USPEHU II. DEL - Mladinski sektor v šolah
50 Turistična zveza Slovenije MEDNARODNA TURISTIČNA TRŽNICA VEČ ZNANJA ZA VEČ TURIZMA Zavod RS za šolstvo in Center RS za poklicno izobraževanje PODROČJE PROJEKTA • neformalno učenje in usposablja nje ter večanje kompetenc mladih CILJNA SKUPINA srednješolci in študentje iz Slovenije in tujine (Hrvaška, Srbija, Bosna in Hercegovina) ŠTEVILO UDELEŽENCEV 256 udeležencev in 15.000 obiskovalcev sejma METODE DELA Z dejavnostjo pri mladih spodbuja- mo skupinsko in projektno delo z metodami pogovora, razprav, opa- zovanja, vzorčenja in opazovanja vlog. VODJA PROJEKTA Petra Pistotnik SPLETNA STRAN turisticna-zveza.si/projekt. php?id=12 KONTAKT info@turisticna-zveza.si Skupaj s partnerji smo v okviru sejma Alpe-Adria 2020 izpeljali mednarodno turistično tržnico na temo Festival naj bo. Z njo so mladi spoznali utrip največjega turističnega sejma in hkrati tudi sami sodelovali s svojimi zamislimi ter širili prepoznavnost lokalnih produktov in turistično ponudbo kraja. OPIS PROJEKTA Turistična zveza Slovenije (TZS) je v sodelovanju z Zavodom RS za šolstvo in Centrom RS za poklicno izobraževanje v šolskem letu 2019/20 razpisala 17. mednarodni festival Več znanja za več turizma na temo Festival naj bo. Glavni namen je vključevanje mladih v delovanje turističnih organizacij in drugih subjektov na področju turizma, s poudarkom na ra- zvoju in predstavljanju zelenih turističnih produktov. V okviru projekta spoznajo gospodarsko panogo tu- rizem in se seznanijo s podjetništvom, ki prispeva k uspešnemu razvoju turizma na lokalni in nacionalni ravni. Mladi iz 32 ekip so pripravili raziskovalno turi- stično nalogo, posneli promocijski spot in na turistič- ni tržnici svoje izdelke predstavili strokovni komisiji in obiskovalcem sejma. Vsi promocijski spoti so bili objavljeni na Facebookovi strani TZS.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=