ZGODBE O USPEHU II. DEL - Mladinski sektor v šolah

75 Obspoznavanjukravjegasvetananeformalni,sproščeniravnismozrazličnimirekvizitiugotovili,kajvse jepotrebno,da iztravedobimosladoled. GLAVNI DOSEŽKI PROJEKTA Z delavnico smo želeli učencem prikazati, kdo pridela (in predela) njihovo hrano. Želeli smo jim približati poklic kmeta, jih ozavestiti o pomenu uživanja lokalno pridelane hrane in jih opomniti na pomembne oznake na embalažah živil ter nagovoriti k izbiri hrane, vzgojene, pridelane in predelane na slovenskih tleh. IZZIVI IN REŠITVE Ugotovili smo, da mladi ne vedo, od kod prihaja njihova hrana, zato bi morali pripraviti še več podobnih vsebin in obiskati še več šol. NAMIGI Mladi so radovedni in svet kmetijstva jih zanima. Zato je pomembno, da jim ga zanimivo in privlačno prikažemo.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=