Kaj se dogaja?
Objave uredništva portala mlad.si
"Da, cepljenje ima lahko želene učinke."
V času, ko se je težko izogniti pogovorih o cepljenju in ko smo v medijih o tem deležni pretežno negativnih novic, so se v Franciji odločili za drugačen, bolj pozitiven pristop.
Regionalna agencija za zdravje za območja Provanse, Alp in Azurne obale je zasnovala kampanjo za cepljenje, katere slogana sta "Z vsakim cepljenjem se življenje znova začenja." in "Da, cepljenje ima lahko želene učinke.", s katerima želijo na preprost in pozitiven način prikazati “želene učinke” cepljenja. Kampanjo in slogane so obogatili z izstopajočimi fotografijami mladih, ki se zabavajo, družijo in potujejo, s čimer so želeli prikazati normalno življenje, v katerega se z zadostno stopnjo precepljenosti mladi in ostali lahko kmalu vrnejo.
Vodja agencije Philippe de Mester je poudaril, da se sicer zavedajo pomembnosti strokovnih poročil o pomembnosti cepljenja, a da so ugotovili, da javnost bolj zaupa preprostejšim in bolj pozitivno usmerjenim sporočilom. ”Odločili smo se za drugačen pristop, vprašali smo se, kako ljudi doseči na drugačen način," je dejal za Radio France in dodal, da so s kampanjo želeli prikazati konkretne pozitivne učinke cepljenja, kot so potovanja, zabave in druženja.