Kaj se dogaja?
Objave uredništva portala mlad.si
Išče se KISLA RIMA 2020
Pesniško društvo Slam Zverine v sodelovanju z MKC Maribor in MKC Črko ponovno išče najslabše in najbolj neokusne verze v slovenskih oglasih – na radiu, televiziji, oglasnih panojih, revijah, časopisih ali katalogih. Poznaš kakšnega? Potem ga prijavi do 22. avgusta in se poteguj za prikupne nagrade!
Pesniško društvo Slam Zverine, ki deluje v Mariboru, je pod okriljem pesniškega dogodka Ožuljeni jezik, ki že pet let poteka v soorganizaciji MKC Maribor in partnerjev, v letu 2019 prvič izpeljalo natečaj Kisla rima, ki je bil namenjen razglasitvi in izpostavitvi slabih in/ali neokusnih verzov v slovenski oglaševalski panogi.
Organizatorji razpisa si s tovrstnim kritičnim pristopom prizadevajo opozoriti javnost, da je poezija v oglaševalski panogi pogosto zlorabljena, podcenjena ali se jo jemlje preveč zlahka, opozoriti želijo na pogosto slabo prikriti seksizem in šovinizem, kar vse kaže na neprofesionalen pristop k žanru, ki med Slovenci že od nekdaj nosi status ene od kronskih umetnosti.
Lansko leto je žirija razpisa naziv Kisla rima prisodila pesnitvi, ki se je pojavila v oglasu podjetja Jupol z izvirnim naslovom »Jupol srce«. Žirantje so ob razglasitvi zapisali, da je pesnitev polna ponesrečenih pesniških metafor, prikritih seksualnih sugestij, prisiljenih rim in melodrame. Oglas je na natečaj prijavil Marko Kolarič, ki je kot pošiljatelj prejel priznanje in nagrado, ogledate pa si ga lahko na tej povezavi.
Svoje predloge lahko posredujete na naslov ozuljenijezik@gmail.com ali kot zasebno sporočilo na Facebook stran Slam zverine. Ob tem pripišite, da oglas prijavljate na razpis #kislarima2020, kateremu podjetju pripada oglas ter svoje kontaktne podatke.
Vabljeni k sodelovanju!