Kaj se dogaja?
Objave uredništva portala mlad.si
Ob zaključku kampanje Zdrav pozdrav
Na Uradu Republike Slovenije za mladino so med 30. novembrom 2020 in 27. januarjem 2021 izvajali kampanjo Zdrav pozdrav s sloganom »Mladi ukrepamo«. S kampanjo so želeli sporočiti, da so mladi tisti, katerih življenje je epidemija s prepovedjo druženja zelo prizadela, pa vendar ne obupujejo, temveč se skušajo na najboljši mogoč način vključiti v podporo ukrepom in prilagoditi situaciji.
S kampanjo so opozorili na situacijo, da se jih pogosto krivi za nastalo situacijo, kar izhaja iz stereotipa, da so mladi neresni, neodgovorni ter ne upoštevajo pravil, in poudarili, da so mladi »krivi po krivem« ter da kritika ne vpliva pozitivno na njihovo duševno in siceršnje stanje, ki je zaradi osamljenosti, tesnobe in drugih stisk že tako ali tako na preizkušnji.
Kampanjo so izvajali predvsem na spletu in družbenih omrežjih Urada za mladino in portala mlad.si, kjer so z zabavnimi objavami informirali o pozdravih po svetu, podajali predloge za preživljanje prostega časa v izolaciji in poizkušali motivirati mlade za še bolj dosledno upoštevanje ukrepov. Izvedli so tudi tri nagradne igre, kjer so podeljevali zaščitne maske za obraz z motivom emotikona. Vse tri nagradne igre so bile sprejete odlično, udeležba pa je bila veliko večja kot so predhodno predvideli. Tako so lahko nagradili veliko mladih, ki so tudi sami postali ambasadorji vzornega upoštevanja ukrepov. Video iz kampanje Zdrav pozdrav ste lahko zasledili tako na socialnih omrežjih kot tudi na nacionalni in petih lokalnih televizijah. RTV Slovenija je posnetek brezplačno predvajal kar petkrat na mesec, tri zaporedne mesece.
S kampanjo so dosegli in presegli vse prehodno začrtane cilje. Zelo so presenečeni in navdušeni nad velikim odzivom, po okvirnih izračunih so namreč dosegli najmanj 300.000 posameznikov. Menijo, da so mlade uspešno ozaveščali o pomembnosti upoštevanja ukrepov, jim dvignili samozavest ter jih kot ambasadorje vključili v aktivno prisostvovanje k širjenju pozitivnega pogleda na ukrepe.
Kljub zaključku kampanje pa so vsebine še vedno pomembne in relevantne, zato vas vabijo, da si ogledate njihova socialna omrežja in videoposnetek.