Kaj se dogaja?
Objave uredništva portala mlad.si
Zaključek nagradne igre “Mladi se cepimo” – kdo so zmagovalci?
Na portalu mlad.si, ki ga urednikuje Mreža MaMa, smo med 1. avgustom in 30. oktobrom 2021 organizirali nagradno igro “Mladi se cepimo”, s katero smo mlade spodbujali k aktivni udeležbi v podpori ceplenju, s čimer smo želeli prispevati k hitrejši normalizaciji razmer v družbi. Verjamemo, da so mladi skozi nagradno igro s svojimi majhnimi prispevki v podporo cepljenju naredili velik korak zase, za svoje vrstnike in za starejše ter na splošno pripomogli k izboljšanju zdravstvene situacije in si s tem naredili pomemben korak proti normalizaciji življenja, povezanega s kulturno-umetniškimi dogodki, potovanji doma in v tujini ter navsezadnje tudi druženja s prijatelji.
V nagradno igro smo v treh mesecih s komentarji, posnetki, fotografijami in grafikami na naših socialnih omrežjih Facebook, Instagram in TikTok posredno in neposredno vključili kar 800 mladih in s tem na prijazen način širili informacije, izkušnje o pozitivnih učinkih cepljenja, osvetlili smo pomen cepljenja za nas kot posameznike in družbo ter spodbudili pomembne razprave med mladimi.
Kljub nekaj negativnim komentarjem in različnim mnenjem je nastala lepa zgodba, ki dokazuje, da so mladi aktivni in želijo prispevati k stabilnosti družbe, zato jih je potrebno tudi v prihodnje podpreti.
V okviru nagradne igre smo vsak mesec izbrali najboljše ustvarjelce vsebin v podporo cepljenju. Mnogi so svoj glas širili s pomočjo kreativnih TikTok posnetkov, drugi so izdelali grafike, nekateri so se lotili risanja, veliko pa se jih je odločilo za delitev svojih pogledov skozi komentiranje pod objavami na Instagramu, TikToku in v začetku kampanje tudi na Facebooku mlad.si.
V nadaljevanju z vami delimo najboljše vsebine, ki so jih v podporo cepljenju ustvarili sodelujoči v nagradni igri.
- NAJABOLJŠI IZDELEK V MESECU AVGUSTU
- NAJBOLJŠI IZDELEK V MESECU SEPTEMBRU
- NAJBOLJŠI IZDELEK V MESECU OKTOBRU
Vse mlade spodbujamo, da so tudi po koncu nagradne proaktivni, da participirajo, nadaljujejo s širjenjem pozitivnih sporočil ter se medsebojno informirajo o tako pomembnih temah, kot je cepljenje.